Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Checklist: Gaudy

Σήμερα έπρεπε να είμαι στο Faust, και να περιμένω να ακούσω το Millionaire... Τα πράγματα όμως δεν ήρθαν όπως υπολογίζονταν. Αφού λοιπόν έμεινα για να εργαστώ...ξεκλέβω λίγο από τον χρόνο, για να σας πω λίγα πραγματάκια για τον κύριο Gaudy, ίσως και λίγο περισσότερο μιας και προηγήθηκε η συνέντευξη του κύριου "εκατομμυριούχου". Δεν θυμάμαι πού, πιθανότατα σε σημειώσεις της αδερφής μου (συνηθίζει όταν βλέπει ή ακούει ή διαβάζει κάτι, να γράφει μια λέξη σε μια κόλλα αναφοράς) διάβασα την λέξη gaudy. Η λέξη μου έφερε στο μυαλό τον Γερμανό ποιητή, αλλά η αδερφή μου δεν έχει σχέση με λογοτεχνία και την ποίηση, οπότε σίγουρα κάτι άλλο σκεφτόταν. Δεύτερη σκέψη μου η σημασία και η ρίζα της λέξης ( δυστυχώς είμαι φιλόλογος και απ' ότι φαίνεται δύσκολα αποχωρίζομαι το κουσούρι της ερμηνείας, ανάλυσης κτλ). Η λέξη προέρχεται από το λατινικό ρήμα gaudeo που σημαίνει χαίρομαι, στα αγγλικά την βρίσκουμε με την σημασία φανταχτερός και στα γερμανικά gaudium είναι η διασκέδαση. Άκρη δεν έβγαζα. Πληκτρολογώ στο google την λέξη και ψάχνοντας- ψάχνοντας πέφτω στο βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=iVOKDgvvTrE "come again". Στάθηκα εκεί για περίπου μισή ώρα ακούγοντας σε επανάληψη το τραγούδι. Τελικά υπήρχε λόγος που σημειώθηκε το όνομα! Ο Γιώργος Γουδής τελικά έχει την λάμψη του επιθέτου "φανταχτερός". Ακούγοντας το τραγούδι δεν μπορούσα να ξεχωρίσω τι μου άρεσε περισσότερο- η μελωδία ή ερμηνεία ή οι στίχοι; Ο ίδιος ανέφερε ότι η μουσική του έχει μια αισιοδοξία, κι είναι αλήθεια, τελικά αυτό μου άρεσε!  Δεν πρόκειται να γράψω κάτι άλλο-θα αφήσω πίσω κάποια λινκς (κάποια από αυτά που είχα δει κι εγώ...) και με ένα copy paste τα βασικά βιογραφικά και τα υπόλοιπα τα αφήνω πάνω σας για να ανακαλύψετε μόνοι σας όσα άκουσα κι όσα "είδα". Καλή ακρόαση!

Βήμα 1...
O George Gaudy, κατά κόσμον Γιώργος Γουδής, ασχολήθηκε με το πιάνο από παιδί, αλλά η ουσιώδης σχέση του με τη μουσική άρχισε όταν κατέβασε μια παλιά ηλεκτρική κιθάρα του πατέρα του από το πατάρι και ήρθε σε επαφή με την "κατώτερη" μουσική. Μετά από χρόνια πειραμάτων με διάφορα μουσικά όργανα και φτηνά κασετόφωνα, φοιτητικά πάρτυ και επαγγελματικής ενασχόλησης με το τζαζ πιάνο και την ηλεκτρική κιθάρα, αποφάσισε να συγκεντρωθεί στο δικό του υλικό, κάνοντας τη σύνθεση, την ενορχήστρωση και την παραγωγή. Αυτή την εποχή ολοκληρώνει το κλασικό πιάνο, αλλά και τις σπουδές του στη Θεολογία.
Η πρώτη του διάκριση ήρθε με τη συμμετοχή του στο 48 Hour Music Project, όπου και κέρδισε τα βραβεία καλύτερου τραγουδιού, καλύτερων στίχων και καλύτερου εξωφύλλου με το τραγούδι "The Absence Of Many". Το Νοέμβριο του 2010, το "Come Again", μια από τις πιο γαλήνιες στιγμές του "Millionaire", αναδείχθηκε Τραγούδι του Μήνα από το μουσικό portal Jumping Fish (www.jumpingfish.gr). Από τότε, ο George Gaudy έχει συμμετάσχει σε αρκετές live διοργανώσεις, με αποκορύφωμα το φετινό ARK Festival στη sold out πρώτη μέρα του.

Βήμα 2...
http://www.jumpingfish.gr/georgegou
http://www.jumpingfish.gr/jumpingfish/112010
http://www.tovima.gr/culture/article/?aid=365327
http://www.lifo.gr/blogs/u9219/25103#blogtop
http://www.e-go.gr/music/article.asp?catid=23834&subid=2&pubid=128930935

Βήμα 3...αφού τα μελετήσατε όλα ακούστε τώρα!!!

Ένα από τα αγαπημένα μου βίντεο:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου