Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Να θυμηθώ, πότε ξεκίνησα τις "βότκες";

Ήπια την πρώτη βότκα τον Δεκέμβρη του 2008 σ' ένα μικρό μπαράκι επαρχιακής πόλης που οι γυναίκες ήταν μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού...πόσο μάλλον οι γυναίκες που έπιναν και βότκα! Καθισμένη στο μπαρ "απολάμβανα" το ποτό μου ακούγοντας me and my shadow. Στην τρίτη γουλιά ζητάω από τον barman τζιν τόνικ. "Δεν σας άρεσε;"άκουσα. Τον κοίταξα και με ένα χαμόγελο (μου αρέσει να -πειράζω- τον συνομιλητή μου) απαντώ: μπα...θα προτιμήσω τελικά να τις ακούω. Η κουβέντα δεν συνεχίστηκε. Στο μαγαζί αυτό συνέχισα να πηγαίνω παρόλο που ήμουν η δεύτερη γυναίκα μετά την σερβιτόρο. Φίλοι πλέον με τον ιδιοκτήτη, ενώ έπαιζα  μουσική στο μαγαζί του ( κάπου το 2010, είχε αυξηθεί η γυναικεία προσέλευση) έχοντας το θάρρος με ρωτάει: τελικά την βότκα την πίνεις ή την άκους; Χαμογέλασα. Άνοιξα την τσάντα μου, έψαξα τα  cd και επέλεξα rollercoaster, οπότε κι ο γρίφος λύθηκε. "Πρώτη φορά  άκουσα τραγούδι τους όταν ήμουν φοιτήτρια το 2004 από συμφοιτητή μου που έπαιζε μουσική, κι από εγωισμό δεν ρώτησα το όνομα του συγκροτήματος. Συνέχιζα να τους ακούω στο berlin (φοιτητικό στέκι) μέχρι που το αδερφάκι μου σε μια κουβέντα ...αποκρίνεται με ύφος "πες μου ότι τόση ώρα μου λες για τους vodka juniors;" Επίσημα τους γνώρισα εκείνη την στιγμή, μεσημέρι του 2005. Από τότε αγαπημένο μου συγκρότημα με αγαπημένο τραγούδι το τελευταίο χρόνο το rise up απο το dark poetry. Κι όπως είναι λογικό, όταν τύχει κάπου, κάποια στιγμή να φτιάξω μια λίστα σίγουρα το πρώτο τραγούδι θα ανήκει στις βότκες μιας και με συντρόφευε στο διάβασμα για το πτυχίο, στα ταξίδια κ πάει λέγοντας....Φέτος μάλιστα έχουν και την μεγάλη τους γιορτή, που κανείς δεν θα χάσει!
Υ.Γ Το βίντεο αφιερωμένο στην κολλητή μου που ήταν εκείνο το βράδυ στην Αντίπαρο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου