Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Μια αστραπή η ζωή μας...μα προλαβαίνουμε

Πάντα τελειομανής, και ανυπόμονη. Από μικρή ήθελα καθετί στην ώρα του, σύντομα, γρήγορα, και ολοκληρωμένα. Είχα την αίσθηση μονίμως ότι δεν προλάβαινα, ότι κάτι μου έμενε πίσω...Χαρτάκια σε κάθε σημείο με σημειώσεις των συναντήσεων, εργασιών, υποχρεώσεων, υπενθυμίσεις σε ραβασάκια, και σαν τα χρόνια πέρασαν κι η τεχνολογία αναπτύχθηκε...υπενθυμίσεις και στο κινητό. Είχα σχέδια, όνειρα, επιδιώξεις ασύνδετα μεταξύ τους! Πρώτες από όλες τις  επιθυμίες και όνειρό μου η μουσική. Μπήκε πρώτη στην ζωή μου, όχι τυχαία, αλλά επειδή διεκδίκησα το όνειρό μου. Το άφησα στην άκρη για κάποια χρόνια, εντάσσοντας την τέχνη του λόγου στις επιστήμες μου. Κάπου εκεί αγχώθηκα ότι ο χρόνος δεν με έφτανε για να ασχοληθώ και να ολοκληρώσω τα μουσικά σχέδιά μου. Η λύση βρέθηκε...πώς θα συνδυαζόταν η φιλολογία με την μουσική; Μουσικολογία και Θεατρολογία ήταν η λύση. Ξεκινώ την παρακολούθηση σεμιναρίων γύρω από την μουσική επένδυση θεατρικών παραστάσεων. Πρόλαβα. Αν αναρωτιέστε σήμερα τι κάνω η απάντηση είναι απλή: συμφωνία όλων των δραστηριοτήτων. Μαθήματα, συγγραφή, μουσική, και πρόσφατα φωτογραφία. Προλαβαίνω, αποκρίνομαι. Πριν μέρες μεγάλωσα, και μου είπαν βιάσου....τα χρόνια περνούν! Με χαμόγελο απάντησα προλαβαίνω! Το μυστικό για να πετύχετε όλα όσα έχετε θέσει στόχο στην ζωή σας είναι μονάχα ένα: ζήστε κάθε στιγμή σας! Τότε θα προλάβετε....

Α

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου