Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Διάσωση στο Ελ Ντοράντο!

Η μέρα που πέρασε ήταν αφιερωμένη εξαιρετικά στην ενημερώση, διασκέδαση, "ψυχαγωγία" μέσα από την τηλεόραση. Ξύπνησα, έφτιαξα τον καφέ μου, άνοιξα μηχανικά την εφημερίδα όπως κάνω καθημερινά...που δεν έχω την "παρέα" της τηλερόρασης και σηκώνω το βλέμμα στο ρεπορτάζ της νετ. Ενημέρωση για τις εναρκτήριες πυρκαγιές του καλοκαιριου 2012. Μέρα που κυριολεκτικά και μεταφορικά καιγόμασταν (είχαμε εκλογές βλέπετε...). Αλλάζω κανάλι μιας και έχω μια ιδιαίτερη ευαισθησία και τσαντίλα ταυτόχρονα με το θέμα πυρκαγιά (με επισκέπτονται αναμνήσεις). Ant1 tv η επόμενη επιλογή μου. Παγώνει το βλέμμα μου...κινούμενα σχέδια; Πραγματικότητα, αλλά με βαθύτερο στόχο...Ο δρόμος για το Ελ Ντοράντο. Είναι που οι πρωταγωνιστές τυχαίνει να είναι φιλόδοξοι και μικροαπατεώνες; Είναι που οι κάτοικοι τους βλέπουν σαν μεσσίες; Είναι που αυτοί έχουν ως στόχο την ανεύρεση του θυσαυρού και την ταυτόχρονη φυγή τους; Ή είναι που αυτοί οι πρωταγωνιστές βρίσκονται στο δίλημμα να σώσουν τον λαό ή να τραπούν τελικά σε φυγή; Δεν ξέρω, όλη αυτή η υπόθεση του Ελ Ντοράντο είναι τυχαία με την πραγματικότητα; Με αυτόν τον προβληματισμό οδηγήθηκα στην κάλπη δύο λεπτά πριν κλείσει....




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου